983 omdömen: 4.8/5 ![]()
Trygghet & Kvalitet på Flytt & Städhjälp
          Kundtjänst
          Kundtjänst
          IT / Utveckling
          Ekonomi
          COO
          CEO
På flyttstädningen när du bokar flytthjälp
Amelie Öster
 för 2 veckor sedan
Publicerat på 
 Google
Nisse
 för en månad sedan
Publicerat på 
 Google
Bas Bern
 för 3 veckor sedan
Publicerat på 
 Google
Cristian Henao
 för en vecka sedan
Publicerat på 
 Google
Vi ger dig hela 14 dagars garanti på din flyttstädning.
Garantin täcker både dig och den nyinflyttade så du kan känna dig extra trygg.
Våran städgaranti innebär att, skulle vi mot all förmodan missat något, kommer vi tillbaka utan extra kostnad och rättar till missen.
- Skulle elen vara avstängd, täcker garantin ej sådant vi inte kan utföra p.g.a detta.
- Väljer du att avstå från att vi städar något specifikt, eller är det något vi inte kan eller kommer åt att städa p.g.a vissa omständigheter täcker garantin ej detta.
- Är inte kyl/frys, spis och tvättmaskin/torktumlare framdraget, täcker garantin ej detta.
- Är badkarsfronten eller glasluckan på spisen inte lossad, täcker garantin ej detta heller.
- Är det något fönster som inte går att komma åt på ett normalt sätt (t ex vid en trappa) eller inte går att öppna/dela på (t ex p.g.a igenmålade skruvar) täcker garantin inte heller detta.
- Skulle din bostad vara onormalt ingrodd och du inte accepterar extra timdebitering utöver det fasta priset, förlorar du ditt rätt till garanti på arbetet.
- Har du dolda utrymmen som du inte påvisat inför städdagen, täcker garantin ej detta.
- Är det högre takhöjd än normala 2.50 och du inte lämnat en längre stege så vi kommer åt, täcker garanti ej det som personalen inte kommer åt.
- Har du eller den nyinflyttade skapat något i efterhand täcker garantin ej detta.